Det känns som igår

Igår skulle början på vår flytt ägt rum, så blev inte fallet.
Imorgon i alla fall, ja då jävlar. Då ska jag flytta!
Istället för att flytta gick jag hemma och typ dog halva dagen, sen kom Olivia och Sofie.
Vi laddade hem sånna där teman till mobilen. Skitsnygga :) Hihi
Sen satt jag och studerade Sofie när hon städade en stund.. Drack choklad och målade gjorde jag också ..
Efter det hade vi planerat att se Johannes, Kevin och deras lag spela fotboll.. Vi kom dock fram precis när matchen slutade.. Vådå dålig tajming..
Vi köpte i alla fall s-märken av Olivia i kiosken och fick sånna där nostalgiska godispåsar :D

Jajja.. Nu funderar jag på att ta en promenad i det dåliga vädret.

Ha en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha=P

2008-08-07 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0