Ät mig levande! Tack

Helt plötsligt tappade jag lusten till allt.
Bara så där..
Jag skulle mycket gärna sitta inlåst i mitt rum på Färjestad just nu känner jag..
När blev jag en såhär?

Jajja.. Eftersom  förträngning är en av mina starkaste sidor tänker jag nu använda mig av det och förtränga precis allt jag känner och tänker och hoppas på det bästa..

Och nu ska jag nog läsa lite..
Sen ska jag sova..
Måste upp tidigt imorgon, hämta lägenhetsnycklar och köra dit en fnuttig liten bajslåda..
Och eftersom alla "har så mycket att göra" hinner jag endast med en snabbtur på IKEA.. Förmodligen bestående av typ 10 minuter.. Resten av tiden får jag väl sitta av i bilen eller ränna runt på Biltema/båtaffärer.
Och jag är inte sur eller arg.. Bara allmänt bitter..
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0