Nationellt prov HÖHÖ

Självklart kommer jag på att jag ska byta ämne på min uppsats när det är 20 minuter kvar av nationella provet.
Självklart får jag hjärnsläpp och glömmer hur vartenda litet engelskt ord stavas..
Självklart ska jag gå och hänga mig nu..

Åh.. HAHAHA jag skrattar åt min egen olycka eftersom jag inte orkar bry mig längre..
Nationella prov är verkligen inte min grej..
Bara namnet, nationella prov är ruskigt skrämmande..
Usch, nej fy...

Idag skall jag i alla fall återvända hem till Sunnemo ..
Jag missar bussen med typ 20 minuter och det suger..
Men inget att göra åt..
Istället för att gå och kolla på alla saker jag vill ha, men inte har råd med i stan har jag bestämt mig för att sitta kvar i skolan och plugga, plugga, plugga under min väntetid på bussen..
Novellen ska slutföras och likaså spanska uppgiften.. Jag MÅSTE

Kommentarer
Postat av: Ämma

Bääjbi! undrade väl vart du tog vägen efter skolan, men va fan, mmkay.. xD

2008-04-17 @ 22:32:14
URL: http://spidraphile.blogg.se
Postat av: Sofia

Livet är hårt -.- Pöss pöss!

2008-04-20 @ 19:15:49
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/14367498

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0