Mallaaa

Jag är måttligt road..

DAGENS VILL HA: Någonting att ha på mig ikväll....
DAGENS KLÄDSEL: Än så länge mjukisbyxor och en gigantisk zip-tröja..
DAGENS SMINK: Möjligen lite rester från gårdagen..
DAGENS FRISYR: Lilla my knut..
DAGENS HÄNDELSE: Jag får nog återkomma angående den punkten.
DAGENS LÅT: Hide and seek
DAGENS PLANER: Plugga, grilla, majbrasa.. Byn?
DAGENS SAKNAD: Fyrklövern´..
DAGENS DUMMASTE: Att min stortå smärtar
DAGENS SJUKA: Min stortå..
DAGENS DROG: Toblerone
DAGENS ROLIGASTE: Att vakna och inse att jag kan somna om..
DAGENS FAVORIT: Joakim
DAGENS KÖP: Ingeeeet
DAGENS GODIS: Toblerone
DAGENS HUMÖR: Bergochdalbana
DAGENS ORD: Städa


Kommentarer
Postat av: Sofie

Määh har du tagit bort min kommentar ^^?

2008-04-30 @ 23:38:47
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0