Lägenhet..

Jag vill flyttaaaaaaaa..
Tanken på att gå upp halv fem - fem imorgon gör mig galen..
En lägenhet på typ Herrhagen skulle ge mig chansen att gå upp tre timmar senare.. TRE HELA JÄVLA TIMMAR!
Det är ju i stort sett en hel natts sömn..
Okej, nej.. Jag har ett otroligt stort sömbehov och somnar senast (och då menar jag verkligen senast, detta händer mycket sällan) elva på kvällen så en hel natts sömn för mig är bra mycket mer än tre timmar.. Men ändåå.. Det skulle vara så skönt..
Ja, och sen tanken på mitt och Sofies runda köksbord.. Det får mig att längta ännu mer..

Men nej.. Usch.. Nu orkar jag inte dra upp några fler fördelar över stadsbolivet.. Då dör jag..

Så adjö... /S




Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag längtar ocksååå!!! Även fast jag får gå upp tre timmar efter dig :P Sov hoooooos mig pucko!

2008-04-20 @ 22:57:28
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Matilda

Måste bara säga att jag saknar dig och Sofie ! Jag ser er aldrig. Men för all del, bjud hem mig till er någon gång. Jag kommer direkt. :D

2008-04-21 @ 20:58:06
Postat av: Stina

Ja :D Du ska bli hembjuden varendaste dag .. Jag saknar dig med så himla mycket.. och det gör Sofie med:P hihi

2008-04-22 @ 07:51:40
URL: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0