I brist på liv och punkter

Och igår skulle det festas för hela slanten, men det blev visst inte så bra alltihop ändå
Och jag är trött och skulle helst av allt ligga i en varm säng med älsk men istället för att tvinga hit honom kastade jag ut honom eftersom mitt novellskrivande inte har gått så bra under föregående vecka och jag verkligen verkligen måste skriva, men det går  precis lika dåligt nu och helst av allt skulle jag dra en skolkish hela kommande vecka men jag ska vara stark och pallra mig till InfoKomps tråkiga lektionssalar trots min eviga huvudvärk och mitt hemska nageltrång, och ja det är synd om mig, väldigt synd om mig och ja , jag bojkottar punkter idag och skriver ett bajsblogginlägg om att jag är töntig och ja, jag ska sluta nu PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0