Trötter

Hej jag heter Stina och jag är allmänt utmattad..
Jag vill döö,
Nej det vill jag inte alls.. Men ändå.. höhö
Jag vill sova :D
Slapp iaf att åka buss hem idag.. :D Tack Jessys mamma ;P

Japps.. Och dagen den har varit helt okej..
Varit på Värmlandsmuseumet och letat i arkiv..
Lektionerna är faktiskt bra mycket roligare där borta i karlstad än vad de var på Asplund,
Även om de inte direkt är Hurra hurra, so funny.. Men ändå..:P

Mm.. Till helgen får jag la se vad det blir..
Kanske sova hos Kerstin om mami och papi tillåter..
Det måste dom väl ändå göraaa!?
Men jag ville ju träffa kära fyrklövern oxå..
Mjaa.. får väl se hur det hela går ihop :P

Nu kommer väl Tommy snart så jag ska väl avrunda inlägget :P

Kärlek till er mina söta små griseknoar.. höhö
//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vem är Kerstin? :D

2007-09-06 @ 21:54:13
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Jessy

Ingen orsak .. :D
Övetreötta ftw <3<3 ;)
(menade övertrötta där, pallade inte ändra -.-)

2007-09-07 @ 09:44:23
Postat av: Jessy

(jag menade övertrötta där men jag pallade inte ändra -.-')

2007-09-07 @ 09:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0