Sundaay

Jag skulle nog ha  varit glad igår när mina bitmärken såg ut som små miniblåsor..
Efter att ha bitit ännu mer ser det nu ut som tre ihopsatta varbölder typ.
Jag måste verkligen sluta med det här bitandet.. håhå

Igår missade jag Svensson Svennson oxå :( jag som hade längtat och längtat så efter det..
Men reprisen går 13.00 idag, och då ska jag minsann sitta spikad framför tv:n..
Inte missa en sekund.. :D

Jag vill ha en stooor godispåse fylld med majsbollar och nåt gelegodis :D
Men här sitter jag alldeles fet och godislös..
Stackars mig ;(

Idag är det måbra-dag in Sunnemo city..
Jag tvivlar på att jag orkar pallra mig diit..
Men vem vet.. kanskee..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag hörde att de hade ansiktsmålning och hästridning där så spring spring! Fast du orkar väl inte springa ^^

2007-09-16 @ 15:20:41
URL: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0