Stina

DAGENS VILL HA: En stor godispåse
DAGENS KLÄDSEL: trosor, stoor t-shirt och rosa egensydda pyjamasbyxor..
DAGENS SMINK: Rester efter gårdagens mascara som vägrade försvinna..
DAGENS FRISYR: pannband och knut för att undvika hår i ögonen :P 
DAGENS HÄNDELSE: Att få lägga sig och somna om igen efter att just ha duschat klockna 5 på morgonen..
DAGENS LÅT: Kom ihåg mig då- Winnerbäck
DAGENS PLANER: Tv, dator sova, äta omyttigt och bli frisk
DAGENS SAKNAD: Min lila 20-kronors pyjamas :(
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte kan finna popcorn någonstanns i detta arma hus
DAGENS SJUKA: Jag..
DAGENS DROG: Skorpor
DAGENS ROLIGASTE: Telefontrakasserier från okänd..^^
DAGENS FAVORIT: Molly, mitt söta mjukisdjur :D 
DAGENS KÖP: Än så länge ingeeet
DAGENS GODIS: tv:n
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS ORD: Orka

Mm.. som ni kanske har förstått genom att läsa detta.. (om någon orkade göra det vill säga) är jag sjuk idaag..
Jag har ont i halsen och huvudet.. På riktigt faktiskt..
Detta är inget skolk, det är äkta sjukdom.. Faktiskt
Mm..
Skulle ju ha sovit hos min älskade Soffipropp inatt vilket jag ju ville göraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Dumma apbajs..
MEn får väl ta det någon annan gång I guess.. :(

Nu blir det sängen ..
Pusshejs

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ja örk å läs allt :](stolt) hihi, dumma apbajs lät kul :P

2007-09-11 @ 16:25:45
URL: http://tommypi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0