Söndaaag^^

Jag kunde inte hålla mig..
Jag laddade hem skivan igår..
Han är lika bra som alltid.. :D

Usch.. Jag känner mig som en mycket stor svikare.. :P
Men egentligen kan man skylla på Åhléns ju , för om dom bara hade haft skivan i fredags så hade jag köpt den..
Men det hade dom inte.. Och vem vet när den kommer att komma liksom.. Dom var ju så himlans sega med singeln så det förvånar mig inte om skivan kommer nångång vid jul ^^
Det är ju inte mitt fel att  Åhléns är de enda som säljer skivor i Karlstad city..
Nej, så egentligen är det ju inte alls mitt fel..
Det är Åhléns fel..
Bra! Då har vi löst det :P

Förövrigt har jag varit hos mormor en sväng idag :D
Jag träffade min bögsläkting där som jag nog aldrig har sett förut :D
Vi är tremänningar..
Han pratade väldigt bögigt, det tycker jag va mysigt :D
Bögar är mysiga hela dom..


//STINAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Tommy

Skyll int ifrån dej! Du ä en hemsk människa, Lars kommer bli fattig nu och bli uteliggare pga av dej Stina!

2007-09-30 @ 16:01:21
URL: http://tommypi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0