Shohoppy

Blev hämtad av Tommy i Karlstad efter skolan igår..
Mycket trevligt :)
Vi gick lite i affärer och hade oss :P
Åkte sedan hem till Tommy och såg på Alien..
Efter det blidde jag så himlans trött att han fick skjutsa hem mig och efter att jag tjatat ut honom ur huset (jag är inte så särskilt trevlig när jag är trött har jag märkt :P hihi) somnade jag i min nya stoora 20 kronors t-shirt från H&M på mindre än 5 sekunder :P

Jag drömde konstiga drömmar om Lars Winnerbäck inatt.. Riktigt konstiga :P haha
Jag minns egentligen inte så mycket av dem, iaf inte nog mycket för att kunna berätta hur otroligt konstiga de faktiskt var :P höhö

Mm, idag hade jag gärna åkt på Filipstadsmarknaden, men moder jobbar och fader är mycket anti gentemot marknader, speciellt Filipstadsmarknaden, höhö så jag får nog hoppa det..
Blir iaf kanske bio ikväller med papi.. HARRY POTTER!!
Mm,  jag tillhör dem som ännu inte sett den :p

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kunde juuue ha följt med miiiig till marknaden!!!

2007-09-01 @ 18:54:06
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Anonym

Du kunde ju följt med mig till marknaden sa jag juuuuuuuu.,

2007-09-01 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0