Rubriiiiiik

Jag har ätit, ätit och ätit i stort sett hela dagen..
Mm.. Mycket trevligt, eller inteeeeeeeeee
Jag har även spenderat lite tid på att se filmen "Två killar och en tjej"
Den gick på TV1000 nordic, och jag kunde bara inte låta bli..
Det var så himlans länge sen jag såg den
Jag älskar den! :D
Hihi, insåg dock att jag inte har förstått särskilt mycket av själva handligen de tidigare gångerna jag sett den..
Men jag var ju mycket liten, så det borde väl va förståeligt :D

Mm..Nu sitter jag här och lyssnar på deppmusik..
Det är mysigt..
Att sitta uppkurad i stolen med täcket hårt virat runt kroppen och med härliga låtar i bakgrunden..
Jag tycker om deppmusik..
Jag skulle nog egentligen aldrig kunna tänka mig att sätta mig här framför datorn med typ värsta discomusiken eller nåt..
Nej.. Det skulle inte kännas bra alls..
Ingen inre frid.. höhö, ^^

Mjaa. Nu ska jag väl snart gå ner för att se på Idol och sen satsa på att bli frisk så att jag orkar gå till skolan imorrn..
Palla vara hemmaaa..
Det räcker med att jag missade föreläsningen med brandkvinnan..
Det hade säkert vart intressant.......

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0