Parkeeeeen

Igår var det Parken..
Jag var där med mina nya klasskamrater :P hihi
Det var skoj..
Fast vi blev utslängda från förfesten.. Haha,
Det var egentligen också ganska skoj faktiskt :P

Men Sofieeeee du skulle ju ha vart med ;(
Och jag skulle gärna ha sett mer av alla gamla 7C flicks..
Men vissa såg jag ju en liten sväng iaf.. :D

Idag har jag varit onormalt duktig och klippt gräs hos Salven..
Utan mp3.....

Men nu ska jag vara ännu duktigare och rensa bort kläder från mitt rum..
Adioooos!!

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Joline

Vart höll du hus hela kvällem? Såg dig inteee :'(

2007-09-22 @ 16:18:26
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0