No sleep

Friluftsdagen idag var väl inte så väldans friluftig kanske..:P
Inte mig emot dock :D
Vi cyklade till Lamberget och satt i Märits (lärares) hus, åt hamburgare och presenterade varandra..
Slutade halv ett..
Kändes aningens onödigt att ens dra sig till skolan idag måste jag säga..
Men jag fick ju i alla fall träffa älskade Sofie som förgyllde min dag <3
Mm..
Jag har även tjänat 100 spänn på att inte låsa upp en telefon..
Lättförtjänta pengar är alltid härligt :D
Telias "affär" är mycket mysig.. Roosa :D
Jag hittade en grön samsung telefon som jag inte skulle tacka nej till också..
895 kronor tror jag det var.. Ungefär min prisklass ;P Lite väl högt men det får väl gå.. höhö..
Jag är fattig och vill inte inte inte lägga ut pengar på värdsligheter som mobiler..
Mjaaa..
Imorgon tror jag nog att jag övernattar hos Lisa och Sally..
Hoppas att de står ut med mig en natt till. . höhö

Och till torsdan är jag alldeles jätteuppbokad av Tommy och ska absolut inte hitta på nåt annat :D

Nej nu ska jag nog göra mig redo för sängen snart..
Jag gick upp feeeem imorse och det känns vill jag lova..
Imorgon får jag sovmorgon och ska inte upp för ens kvart över 6 eller nåt..
Usch.. Jag hatar bussar..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du förgyllde miiiiin (: <3

2007-09-04 @ 21:35:50
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Tommy

Yaay bokad av meej :D wiee ^_^ DÅ ska ja vinna dej tillbaka med min otroliga charm Stina :P

2007-09-04 @ 21:44:05
URL: http://tommypi.blogg.se
Postat av: Saga.

Då är vi tvååå att behövaslösa pengar på en mobil det suger verkligen att tappa bort min förra! "/

2007-09-06 @ 16:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0