maerfgfg

Jag vill så gärna vara häxa, bo på Hogwarts, bekämpa onda makter och bara ha världens intressantaste liv..
Men nej då.. Så är det inte..
Istället åker jag buss halva min livstid bort från alla jag älskar..
Det känns näst intill idiotiskt att gå i Karlstad..
Alla som betyder något finns ju här..
Jag hade säkert överlevt samhäll på Älvstranden..
Jajja..
Det är ju helt okej på skolan och så..Inga fel alls..
Men jag saknar bara alla så otroligt mycket..
Så otroligt otroligt mycket..
Det känns tomt och konstigt att bara spendera tid med människor som man halvkänner..
Man vet liksom inte hur man ska vara riktigt..
Usch, bajs och skit..
Nu går jag och kägger mig
Imorrn ska jag på aktivitetsdag med tvåorna och treorna från Smbe på skutberget..
Får la se hur det blir.. Jag hoppas på det bästa och tränger bort allt negativt..
Godnatt..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Tommy

Vadå bekämpa onda makter? häxer Ä ju ond :P hihi

2007-09-04 @ 10:52:23
URL: http://tommypi.blogg.se
Postat av: olivia

men kom hem då!! saknar dej...

2007-09-04 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0