Lördaag

Sitter här med blött hår..
Det är kallt :p
Ska väl snart göra mig iordning för att åka till Karlstad och fira syster Lisa..
Efter det vet jag väl inte riktigt vad det blir..
Det är ju Byn och grejer ikväll, men nej..
Det tror jag nog att jag hoppar ändå..
Det slutar förmodligen med att jag sitter och ångrar något i typ 70 år, eller att jag gråter mig till döds..
Så nej, det blir inge Byn för mig..
Hade vart mycket trevligt att få se alla härliga människor igen, men det får göras nån annan gång..
Såg ju i alla fall de flesta igåår.. Även om det bara var för en kooort stund.. Men ändå, alltid något :P
Mm..
Så var det med det..
Nu ska jag nog ta och torka håret och sedan klä på mig ..
Ha en trevlig helg !

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0