Lördaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Jag hatar att hosta..
Det är mycket jobbigt..
Att ha ont i halsen är oxå jobbigt:P
Men det går..

Jag sitter förövrigt här och har en stor beslutsångest för om jag borde ladda hem Daugava (LWs skiva) eller stödja honom och köpa den..
Det är ett mycket svårt val :P höhö
Eftersom det säkert inte blir nån konsert för min del iår kommer han ju inte få några riksdaler från mig på biljett och t-shirt och skit..
Men skivan fanns ju inte på Åhlens igår..
Jävla b-affär..

Jag kanske laddar hem den, och köper den sen iaf..
Men jag kommer ju aldrig köpa den om jag redan har den heller..
Ååh.. :P jag lider av så svåra problem .. Mitt liv är verkligen inte lätt^^
Höhö


//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan vikka problem asså ^^

2007-09-29 @ 23:12:08
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0