Köp varm korv

Sov hos Sofia och Emma inatt. .
Jag har nog aldrig varit så trött som jag vart idag :P
Som en zoombie har jag vandrat omkring på stan och trakasserat människor med mina påståenden om utseendefixering :P
För det är vad jag ägnat min skoldag åt :D
Jag, Pernilla och Sofia har varit mycket produktiva :P

Jag harfixk förövrigt även mina grejor från Buxxador igår
8 st Rexona Girl tropial power,
och 2 st Rexona Girl fun spirit..

Alldeles jättegratis..
Nu ska jag bara dela ut..
Är det någon som vill ha? ^^

Imorgon har jag bara en lektion :D
Skööönt..
Men det känns ändå väldigt onödigt att åka till skolan för en enda liten fnuttig psykologilektion..
Men men, inget att göra åt..
Skolk har jag inte tid med :P

Nu ska jag nog tappa upp ett bad och bubbla lite men härlig soft musik :D

Kärlek åt folket!

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du fick ju annorlunda :( Jag vill också ha mer tropical !!!

2007-09-25 @ 19:26:27
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Jessy

Jag vill ha! *vifta med fötterna*

2007-09-25 @ 21:31:33
URL: http://droptheworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0