Hemmaaa :D

Det känns som att jag har vart borta längee.. höhö
Usch, jag har känt mig ofräsch hela helgen..
Haft samma smink i typ två dygn.. Det är inte så jävla härligt inte..
Men det fick la gå :P
Mm.. Sov hos Kerstin i fredags till lördan utan att ha med mig något alls..
Ingen tandborste, inga rena kläder, inget nytt smink, inget inget inget :P
Palla sånt..
Åkte sen på lördan till Torsby och spenderade dagen på marten.. jag gick omkring och kände mig ofräsch..:P
Mm.. sedan hoppade jag på en buss till Hagfors eftersom det inte gick någon hem till lilla söta Sunnemo och blev upphämtad av Jocke vid sättraskolan med hans nya bil..
Eftersom det är så otroligt långt hem till honom ifrån Sättraskolan orkade jag inte gåå^^ höhö
Mm.. kvällen spenderades väl hemma hos honom med filmtittande och sedan skjusande av fulla människor..
Jag kände mig fortfarande mycket ofräsch.. hihi..
Mjaa.. vid tolvsnåret blidde jag hemskjutsad och somnade väl näst intill i bilen :P
Efter det blidde det borttagning av smink (äntligen! hihi) och sedan sängen..
Jag har ännu inte duschat, och känner mig fortfarande väldigt ofräsch håhå..:P
men ska snart göra det och sedan kommer nog fyrklövern hit på besök :D

Puss!

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0