Gris

Idag har spenderat dagen tillsammans med de bästa.. Very nice..

Jag måste bli mycket nyttigare..
Hälsosammare..:P
Jag äter onyttigheter nonstop och rör mig aldrig..
Så det är väl inte så konstigt att jag har skadligt dålig kondition..
Jag har nog glömt att berätta det för er kära bloggläsare va? :P
Att när jag är 60 år nånting kommer jag dö av konstiga sjukdommar för att jag har så dålig kondition enligt mitt konditionstest..
Det känns mindre bra måste jag säga..
Menmen.. Jag får väl börja träna, nångång :P höhö

Imorgon ska jag till skooolaaan..
Jag ser inte fram emot att vakna halv fem..
Inte alls..
Men jag slipper iaf ett lika tidigt uppvaknande till tisdaan, eftersom jag ska sussa hos Syster då..
Mycket skönt :D

Idag har jag haft på mig en rosa tröja..
Den är väldigt rosa.. Bara så ni vet

HEjs
//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0