Fredag :D

Sitter i skolan..
Slapp engelskan idag p.g.a lärarsjukdom..
Sköönt :P

Åt glass på McDonald´s förut oxå så min dag är fulländad..
Very najs frukost :D
Liten glass med kolasås..

Mm.. Idag vet jag inte riktigt vad det blir..
Egentligen skulle jag ha åkt till Gustava och firat Säng-Erica vilket skulle ha varit väldans mysigt,
men jag verkar inte få nån skjuts..
Eller så skulle jag ha partajat i Karlstad men det har jag ingen större ork till så det blir nog bara sova sova sova idag..
Det ska bli mycket gotti :D 

Tack å hej leverpastej

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Tommy

Tommy vill leka

2007-09-29 @ 00:35:59
URL: http://tommypi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0