Facebook och bitande av läpp

Har nyligen blivit medlem i Ansiktsboken, och försöker nu förstå något av detta..
Det går inget vidare..
Jag fattar ingenting, Förvånande nog..
Jajja, jag ska nog lära mig tids nog :D

Nu till något annat..
Jag har en alldeles jätteuppsvullen läpp..
Det är helt självförvållat, och nej jag har inte fått en käftsmäll...
Jag har dock suttit och bitit mig i läppen hela dagen av okänd anledning och har nu värsta äckel uppsvullnaden..
Det ser ganska vidrigt ut.. Som typ tusen miniblåsor på varandra..
Det ser ut som att jag har nån konstig sjukdom ..
Nån konstig läppsjukdom^^
Det värsta är ju att jag absolut inte kan sluta..
Samtidigt som jag skriver hur äckligt det ser ut sitter jag och biter ännu mer..
Bara biter och biter...
Jag är helt uppslukad av att bita..
Det gör ju ont också, så det känns lite småkonstigt att jag fortfarande biter..
Men jag kan inte sluta.. Det är beroendeframkallande det här..
Att bita på läppen.. höhöhö

Usch.. Nu skäms jag lite över mig själv och hur deprimerande jag är:p
ett helt inlägg har jag fyllt med det otroliga läppbitar problemet..
Sepe..
Jajja.. Så kan det va..
Nu ska jag väl gå å bita på min läpp någon annan stanns tror ajg ;p
Adjö adjö
//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sooofie

Du är så jävla skööön och du är BÄST!
ÄLSKAR DIG NÅTT ENORMT! hihi stackars läpp!

2007-09-15 @ 19:40:25
URL: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0