Arne Svensson

Jag har matrast..  En mycket lång sådan också..

Sussade hos min kära Soffiepropp inatt..
Myskväll med myycket godis och chips.. Och high School musical 2 oxå :D hihi
Mycket härligt att få prata, prata och prataaaaaa :D

Mm.. idag missar jag egentligen bussen hem, men jag ska nog försöka smita lite tidigare tror jag..
Om jag nu inte får skjuts hem.. höhö:P

Mm.. När jag kommer hem väntar psykologiiiii..
Jag vill inteeeeeeeeeeeeeeee
Maaaaah!!!


Jajja..
Ha det braaaaaaaaa :D

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Erica

Psykologi är faktiskt rätt roligt, om jag får säja det själv :P

2007-09-20 @ 09:08:56
URL: http://eriicapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0