:)

Det var så mysigt att få träffa er alla idag :D
Även om jag väl tyckte att Angelica hade kunnat stanna lite längre ;(.. Jävla fotbollsnörd.. höhö
Usch.. Jag vill att allt ska va som förut..
Som förra sommaren tror jag..
Sitter här och sniffar på den gamla kära Paris Hilton parfymen som jag sprutat på mig alldeles för mycket av..
Den påminner mig om en så otroligt fantastisk tid..
Jag saknar det..
Saknar det, saknar det, saknar det..
Att bara vara..
Bara vara jag.. Helt och fullt och ja.. Jag saknar det..

Jag kan bara vara mig själv till 100% med er tror jag..
Ni har känt mig ända sedan jag för första gången öppnade ögonen,
Och jag hoppas verkligen att ni fortfarande känner mig när jag för sista gången stänger dem..
(det där lät väldigt töntigt jag vet.. Men det är sant så :p)

Mm.. Jag älskar er iaf otroligt mycket :D


      image125                        image127
          Hihi.. 9:ans spexkort :D                                                                Suddigt men :D


//STINAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag saknar er alla som FAN! Kommer aldrig att älska någon annan som er!!! Var så himla skönt att få krama om er i dag så det inte är sant! ÄLSKAR ER!!!

2007-09-09 @ 21:01:44
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0