2 dagars skolvecka :D

Slipper skolan imorrn :D
Naaajs :D
Allt som behövdes var att slå på min otroliga charm, och vips..
Inga lektioner imorrn :D

Har dock fått hemuppgifter..
Och väntar på fler..
Men, jag slipper sitta och bara vänta i skolan i typ 60 år iaf :D

Mjaa..
Ska nog spendera dagen med gräsmattsklippning, mormorbesök, och ommöblering av rum tror jag :D
Sen blir det nog även ett besök till Knäppen för att fira Erica som fyllt hela 17 år :D

Men nej.. Nu är jag faktiskt trött och funderar på att dra mig till sängen..
Jag förstår egentligen inte riktigt hur jag kan vara så trött, med tanke på att jag typ sovit två dagar i sträck..
Men.. Jajja..Trött är ajg iaf :P hihi

Natti och ha en trevlig dag i skolan imorrn alla som ska dit :D.. (mohahaha)

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0