Palla palla

1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen?
Jag går in först, riktar duschen mot hörnet tills det är varmt.
2. Läser du etiketterna på din schampoflaska? 
Ja, det är sådant jag brukar underhålla mig med när jag duschar.. 
3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
Ja..
4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång?
Nej.. Eftersom duschen är i källaren och min tandborste på övervåningen, känns det lite onödigt att ta med sig den ner..
5. Hur gammal ser du ut?
Jag vet inte.. Men jag kan iaf köpa ut cigaretter utan att bli frågad om leg.
6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
Winnerbäck - Om du lämnade mig nu
7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden?
Nej, inte vad jag minns
8. Vad har du för planer för helgen?
Byn ikväller, firande av mormor imorgon (dock utan present.. Glömska jag)
9. Har du någonsin smugglat något till Amerika?
Nej.. :P
10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr ?
Ja, jag tror det :P höhö Det är mysigt med gitarrspelande pojkar :D
11. Bor du i en stad med en idrottsförening?
Jag bor i en by med idrottsförening, ja :D
12. Hur många tror du att det kommer på din begravning?
Eftersom jag hoppas på att inte dö inom en väldigt snar framtid så är det ju ganska svårt att veta.. Men förmodligen inte så många.. haha
14. Har du fler fiender än vänner?
Nej.. Har jag ens några fiender tro?
15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Nej, men jag har dock skickat brev och låtsas vara någon annan.. När jag var liten faktiskt :P
16. Kan du fixa din bil?
Jag har ingen bil, men om jag hade en så skulle jag förmodligen inte kunna fixa den heller nej:P
17. Har du tackat nej till en dejt någon gång?
Nja, det tror jag inte.. Jag blir inte så ofta bjuden på dejt. Haha
18. Är du smartare än dina vänner?
Nej..
19. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång?
Jag kommer inte på nåt just nu, men det är jag ganska säker på att jag har gjort nångång..
Jag och sofie hade ju till och med snattarklubb så.. HAHA
20. Har du suttit i fängelse?
Nope..
21. Borde du ha gjort det?
Nej, inte fängelse tror jag väl..
22. Tycker du om lukten av öl?
Inte direkt..
23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
Nej, jag tror inte det..
24.Har du skänkt pengar till välgörenhet?
Ja.
25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
Aldrig.
26. Har du några framtidsplaner?
Ja, det är väl klart.. Några har jag allt..

Ursäkta mina ständiga frågor och svar..
Jag har helt enkelt blivit beroende :D

Vad ska man ha på sig ikväll tro? ;S

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0