...Onsdag...

Sussade hos Sofie inatt..
Vi åt som vanligt en väldans massa onyttigt och en väldans massa is :D
Det är mysigt att sitta fotskavs i Sofies svarta soffa och prata, skratta, äta, se på TV.. Hihi : ) Ha det allmänt trevligt : )
Imorse brände jag dock sönder Sofies golv med min plattång..
Det var mindre trevligt..
Usch jag har mått så dåligt hela dan..
Eftersom Sofie redan hade gått till skolan när denna dramatiska händelse tog plats visste jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till och överdramatiserade det hela en aning tror jag :P
Jag skrev en förlåtlapp till Sofie där jag förklarade hur otroligt ledsen jag var, diskade, tog ut hennes sopor, la 3 hundralappar på hennes golv och gick där ifrån med urdåligt samvete..
Jag har ju redan tagit sönder hennes spegel en gång liksom.. Höhö

Jajjaaa.. Idag träffade jag i alla fall en av Sveriges största modeller, Kerstins kompis..
Och då menar jag inte största som i fetaste liksom, utan som största inom modellbuisness..
Väldigt ballt jag vet ^^ Höhö :P
Jag kände mig ful och fet..

Nu har jag psykologi och datakunskap som väntar på att jag ska ta mig an dem..
Åååh. Jag har verkligen ingen lust!!

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha du borde gå teater ^^

2007-10-10 @ 21:10:39
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0