Om du lämnade mig nu

Träffat fyrklövern idag..
Myckeeet trevligt :)
Eftersom Sofie var så väldigt fikasugen gick vi till Sunnemo lantliv för en bulle..
Men när vi väl kom fram var det alldeles jätte stängt..
Dålig stiiil tycker jag :P
Sen åkte Angelica och hennes mamma och va hurtiga och Olivia mådde apa..
Så jag och sofie rånade Angelica på glass och film och cyklade sedan så gallant hem till mig och somnade framför tv:n..

Förövrigt satt vi och planerade en Halloween/tjej/mys/övernattnings kväll till torsdan..
Men i brist på ambition ser det inte ut att bli nåt ;( Vilket är väldigt synd för det skulle nog ha blivit skoj..
Fiskdam och allt  :P
Men men..

Nu börjar Andra Avenyn om en halvtimme så ajg ska nog gå och göra mig redo ^^ HöHö :P

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0