Olyckor händer ju så lätt..

Det var verkligen inte min dag igår..
Först olyckan med Sofies golv, sedan märker jag att jag, smart som man är har satt in ej laddbara batterier i batteriladdaren.. Kokande syra överallt.. Not good.. Det var tydligen nära att det skulle ha börjar brinna..
Sedan gav min hårblåsare upp.. Inte så konstigt kanske med tanke på alla gånger den har ramlat i golvet.. Synd bara att jag endast ägt den i ett knappt halvår :P 
Mm.. Jag hör nog inte riktigt ihop med elektronik tror jag..

Imorgon blir det kanske bio :D

Nu måste jag återgå till datorkunskapen..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Saga

jag hatar saker som går sönder!!

2007-10-12 @ 16:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0