Lördag

Sitter här och ska snart ut och promenera med Angelica, och kanske Olivia..

Igår spelade jag och Sofie in finfina filmer.. Jag hänvisar till retrosofie's blogg för att se mästerverken, eftersom jag inte riktigt kommit underfund med hur man klistrar in videoklipp här..
Kalla mig gärna otekninsk..

Efter att jag spenderat lite härlig tid hos Sofie drog jag på bio.. Supersugen..
Rolig film :P
Åt på McDonald's, åt popcorn, åt godis,, Usch.. Vi var verkligen inte nyttiga :P
Men men.. Man kan inte alltid vara det heller..

Nu ska jag sätta på mig lite kläder och sedan vänta telefonsamtal..

Adjöö kära nii :P

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Erica

Var också och kollade på den filmen på bio, fast det var för två veckor sen tror jag, eller om det var en vecka sen. äsch skit samma :P tyckte iaf också att den var bra :)

2007-10-13 @ 18:38:37
URL: http://eriicapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0