Lallallala

Vilken svordom använder du mest?
Jag använder nog oftast min fina ramsa:
Fan i helvetets jävla kuksugning..

Äger du en iPod?
Nej, jag är fattig

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Min mobil är inställd på 04.40 för det mesta

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej, jag har nog problem med förkylningar ändå..

Vilken var den senaste filmen du såg?
Fun with dick and Jane, eller vad den nu heter..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenhet..

Har någon någonsin kallat dig lat?
Åh jo.. Många, många

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope.. Jag somnar oftast alldeles utmärkt ändå..

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Vet inte.. Nån brännskiva med winnerbäck skulle jag tro..

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig, för det mesta

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nja.. Jag tror inte det..

Vad åt du till middag?
Spaghetti och nån sås

Använder du huvtröjor?
Oftast inte, det är inte ett plagg som jag gillar särskilt mycket..

Kan du vissla?
Jaa.. :D

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej, men jag skulle gärna göra.. Jag ska göra, nångång

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
JAg vet inte riktigt.. Men flume ride (stavning ;S)  är väl bra rolig iaf :D

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert.. Men det är inte direkt något jag orkar lägga ner tid på att oroa mig över..

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0563

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart..  Men jag föredrog Astrid Lindgren skapelser.. Vilket jag ännu gör :D.. Inget slår väl ändå Saltkråkan?  

Är du blyg inför det motsatta könet?
Jo, det är jag nog, eller det beror väl på situationen antar jag..  Men min blyghet börjar faktiskt minskas tror jag.. höhö

Vilken film kan du alla replikerna till?
Eva och Adam, handtag, famntag, klapp eller kyss :D

Äger du några bandT-shirts?
Mm.. Spice Girls, HIM (som jag inte längre lyssnar på alls) och säkert nån mer :P

När flög du senast?
Tror väl att det var när jag hälsade på Lisa i London.. Kommer inte ihåg när dock :P

Läser du för skojs skull?
Jo då.. Det händer.. Jag gillar att läsa :P

Pratar du några andra språk?
Engelska.. Jag borde väl kunna tala franska också, men det gör jag tyvärr inte :P höhö
Och spanska kan jag väl snart flytande antar jag ^^

Har du gråtit offentligt?
Jo då, det har jag allt gjort..

Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär.. Som inte ens är min ;(
Snart har jag dock en laptop.. I hopee

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Höhö, knappast

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ett peace-märke på ena handleden och det vackra namnet Stina på den andra vill ajg ha tatuerat, och piercing i ögonbryn och läppen :P

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jag tycker nog att den som vill gå på dejt ska fråga, oavsett kön.. Fast egentligen skulle jag nog föredra att killen frågade eftersom jag aldrig skulle göra det :P höhö

Kan du kasta macka?
Nja, jag kan nog klara 2 studsar eller nåt..:P

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men jag ska dit nångång

Vad har du med dig in på bion?
Popcorn såklart :D

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja, det skulle jag väl.. Om jag gillade personen skulle jag inte ha något problem med att hans kropp var klädd av tattos:P

Gillar du att flyga flygplan?
Jag tycker det är mysigt :D

När sov du senast på golvet?
Det minns jag inte riktigt.. Eller det var nog i Lisas lägenhet förresten för några veckor sen.

Äter du frukost dagligen?
Mm.. Varendaste dag :D

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte just nu, men när jag är kry och frisk brukar ajg faktiskt ha ett ganska hektiskt liv  tror jag..

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Trubbel och trubbel, det händer väl att jag blir tillsagd men :P

Vilken är din favoritfrukt?
Mandarin eller äpple..

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Jag borde väl antar jag.. Men nej det gör jag inte..

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Inte särskilt nej.. Det har ni väl antagligen märkt genom att läsa denna blogg :P

Tror du på liv på andra planeter?
Ja, det gör jag nog.. Det borde väl finnas någon mer än vi som lever..

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jag vet inte.. Eller, det var väl säkert mamma eller pappa :P Höhö^^

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom tänke väl att denna lilla unge ska vi bestraffa med ett fult kärringnamn och så blidde det Stina.

Gillar du senap?
Inte alls, nej..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja.. Lätt att jag skulle :P Jag ångrade mig som fan efter att pappa hoppade utan mig i sommar..

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Jag har inte den blekaste faktiskt..

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nopes..

Tycker du om att krama folk?
Ja då.. Det är väl mys :P

Skulle du säga att du är trendig?
Nej, det skulle jag verkligen inte säga.. Det lilla intresse ajg brukade ha för kläder har jag nu helt tappat bort..
Antagligen för att ajg spenderar allt midre tid med Sofie :P haha

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, vad skulle du svara?
Jag skulle förmodligen säga javisst, det låter toppen.. (Jag har väldiga svårigheter med att säga nej förstår ni)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Jo, det stör mig väl antar jag.. Onödigt att säga att man ska ringa om man inte tänker göra det enligt mig :P

Vad är du allergisk mot?
Jag brukade vara allergisk mot pälsbeklädda djur.. Men detta tycks ha gått över.. Så det är nog inget numer :D

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, inte längre.. Eller lite kanske, ibland..

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Linnert ;P höhö.. Nej men Anton tror jag..

En lista snodd av Tommy :P

Jag är uttråkaaaaaad och vill ha choklad ..

//STINAAAAAAAAAAAAAAA

P.S  Jag kan fortfarande inte prata normal ;(..  D.S

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ja tycker dä nästan känns som att du typ undviker mej, din msn-smitare å sms-inte-svarare =(

2007-10-02 @ 22:31:48
URL: http://tommypi.blogg.se
Postat av: Sofie

:D Mode kan man faktiskt vara intresserad av även fast jag inte bor granne med dig :D <3

2007-10-03 @ 08:19:04
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0