Kaspkfds

Idag har jag faktiskt varit ledig från skolan..
Inte sjukskriven som resten av veckan..
Hela klassen är lediga denna dag..

Men imorgon ska jag iaf pallra mig till skolan..
Jag känner mig nästan helt återställd,
hostar bara lite då och då och min röst går att använda utmärkt..
Jag är hes, men jag kan prata :P

Min dag har iaf spenderats tillsammans Jocke och det har varit mycket trevligt..
Jag har även bakat kladdkaka och lagat mat och haft mig..
Så jag har varit riktigt huslig idag^^ Höhö
Jocke har också fått agera lite som min personliga slav, så jag tvingade iväg honom till Konsum där han köpte mig en mycket delikat Maraboue Daim chokladkaka :D
Denna dag har alltså vart himla nyttig..
MEN, jag har inte ätit en enda kanelbulle, trots att det är kanelbullens dag idag..
Dåligt av mig.. Jag skäms..

NU: Sängen

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har ätiti bulle! :P

2007-10-05 @ 07:21:45
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Erica

Jag åt också en kanelbulle igår. Snodde en från mammas jobb när jag var där :P

2007-10-05 @ 17:01:54
URL: http://eriicapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0