Hemma

Jag är hemma idag också.. På mamma och pappas begäran faktiskt, jag hade nog hellre åkt  till skolan och träffat lite folk..
Men nej då.. Jag ska hållas isolerad :P ^^

Förövrigt har jag tappat förmågan att tala.
Jag kraxar numer..
Ingen förstår vad jag säger..
Jag förstår inte själv vad jag säger så :P haha
Jag blev himla paff imorse när jag skulle förklara för pappa att jag kände mig okej och kunde gå till skolan..
Jag framförde liksom min mening med viskande blandat med kraxande ljud..
Det lät mycket skumt..
Jag låter fortfarande så..
Men jag har nu fått talförbud :P
Moder hävdar att det endast blir värre om jag pratar, så jag ska försöka låta bli..


Jajja.. Nu ska jag spela lite The sims :P

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Tommy

Man får ju go lust å ring terräj :D

2007-10-02 @ 11:43:13
URL: http://tommypi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0