Håhå

Gårdagskvällen bestod inte av mycket annat än sussande..
Det var härligt :D
Jag kunde inte ens hålla mig vaken för att se Idol :P håhå
Så, imorse vaknade jag typ 07.30 och var pigg..
Orkaa..
Nu kommer jag ju somna på dansgolvet i Byn ikväll..
Eftersom jag då har varit vaken så otroligt länge ..
Jag känner mig iaf riktigt sugen på Byn ikväll :D
Hoppas på att få se många efterlängtade ansikten.. Hihi

Förövrigt så drömde jag en mycket konstig dröm härom natten..
Jag kommer egenligen inte ihåg så mycket av den..
Bara att det var en himla massa människor med, typ alla jag någonsin känt tror jag..
.. Och att den var väldigt konstig :P

Oh yee oh yee så tufft alltså :P Hahaha :D

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sofie

Määäh kolla ru på sepe idol när det var lilla melodifestivalen på tven ^^

2007-10-06 @ 10:46:59
URL: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0