Fredagslycka :D

Min första, och enda skoldag för denna vecka är nu avklarad..
Insåg att jag missat en hel del skolarbete..
Jag ska t.ex ha en uppsats om politik inlämnad nästa onsdag.. Jag har inte börjat än..x(
Jag borde göra det nsart, eller typ nu..
Men jag har ingen ork..

Promenaden hem från busstationen vid Sund var otroligt härlig måste jag säga..
Jag har väl aldrig direkt trott på sånt där om att luft och promenader lindrar depressioner..
Men jag måste nog erkänna att detta var riktigt härligt..
Solen höll på att gå ner där över lidsjön, löven skimrade i rött och gult och allt var bara så stilla och vackert :D
Det gjorde mig lycklig.. Inte så där riktigt-otroligt-super-lycklig kanske..
Men så där njutbart lycklig..
Jag gick och log för mig själv, fnittrade till och med till ibland, och fick gåshud av känslan..
Lyckokänslan..
Det var mycket härligt..  Som sagt :P

Men när jag kom hem försvann denna känsla ganska fort, jag fick syn på damsugaren och kom på vad jag lovat mamma...
Så nu ska jag spendera lite tid åt damsugning

Ha en väldans trevlig afton kära vänner..

(imorgon är det Byn också.. Ska man dit?.. Jo jag tror nog det faktiskt :D)

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jaag kanske också ska testa det ^^ promenad asså

2007-10-06 @ 09:18:06
URL: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0