Christiania

Jag sitter här och har historia lektion då..
Vi ska skriva om konflikter, krig, och grejer ..
Men jag kan verkligen inte koncentrera mig..
Jag har i alla fall valt att skriva om Christiania..
Det är egentligen intressant, men jag orkar bara inte ..

Det känns som att min hjärna är alldeles överbelastad..
Min kropp orkar inte med fler känslor..
Jag vill bara spy, eller srängas eller nåt..
Eller åka till Christiania kanske.. Det gamla Christiania..
Det skulle sitta fint..
Röka hasch och bo i färgglada trähyddor, i ett samhälle grundat på frihet och gemenskap.
Det låter riktigt idylliskt faktiskt..



image130
//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0