sunnemo

Imorse när jag vaknade kände jag att smärtan i min hals blivit ännu värre..
Så jag ringde till min moder och bestämde mig för att åka hem till lilla Sunnemo..
Det blev väldans stressigt där på morgonkanten..
Städa en lägenhet, packa, duscha, ta ut sopor.. På lite drygt en timma..
Sen hade jag ju även mina tre stoora, tunga väskor att bära på..
Jag tog upp ett helt sånt där fyrasitts säte på stadsbussen..
Tur att det inte var så många med bussen ialla fall :P
Mm.. Och i all bådska i morse lyckades jag även tappa min nästan fulla Hugo Boss parfym i golvet..
Jag som gillade den !
Nu kommer jag få gå luktfri ända fram tills jul typ..
Jajja.. Det är väl inget att göra åt nu..

Har just ringt Jocke också så han kommer snart på en visit..
Mycket trevligt tycker jag..
Mindre trevligt tycker nog mamma :P hihi
Jag är sjuk, måste skriva uppsats (som skulle vart inlämnad idag.. Jag har inte ens börjat :o) Och typ.. Sova..
Men malla.. En mindre utskällning från mamma är värt ett besök från Jocke :D

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0