Söndag söndag

Igår kom min söta storasyster hem från Indien..
Mycket trevligt att få se henne igen :)

Jag var även till Olivia en sväng och träffade andra efterlängtade människor :D
MYYYYYS!
Sedan sussade Sofie hos moi.. Det är härligt att prata tills man somnar..:P

Mm.. Och denna dag har hittils varit mycket lönsam kan jag ju meddela :)
Fick en massa presenter av Lisa som var mycket fina och orientaliska :P^^
I like it :D
Sedan kom Salwen och betalade de otroligt efterlängtade gräsklipparpengarna :D
Inte en dag för tidigt ^^
Och det mest fantastiska av allt..
JAG FICK BEHÅLLA PENGARNA!
Egentligen var detta pappas pengar, eftersom han betalade min Winnerbäcks konsert..
Men han var väldigt generös idag.. Så jag fick behålla dom :D
Woho..

Nu ska jag nog börja på min historiauppsats som skulle ha vart inne i torsdags :P

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0