Morgontårar och sjukdom..

Jag mår som jag förtjänar, och jag lider med Lisas grannar..
det finns säkert de som vill sova klockan 07.00 på morgonen..
Inte höra hur grannen först spelar Winnerbäck på högsta volym och sedan överröstar detta med frustrerande vråltjut..
Snart kommer dom nog och klagar..

Jag har just ringt mamma och hon ska sjukanmäla mig..
Jag mår dåligt på alla sätt och vis just nu tror jag..
halsont, huvudvärk, magont, illamående
Och så.. Det andra, det gör ont det med..Ondare

Jag är en dålig människa, det vet jag..
Och jag hoppas också att du glömmer bort mig..
Hoppas att alla glömmer bort mig och låter mig dö i nån liten vrå nånstanns..
Tjuta mig till döds..
Jag vet att du mår mycket sämre än mig, och att det är jag som är orsak till alla dina tårar..
Men just nu känns det ungefär som om hela världen faller framför fötterna på mig..
Jag borde inte bli sårad över att du tvivlar på vad jag gjort under vårt förhållande,
du har ju all rätt till det..
Men ändå gör det väldigt ont att du tror nåt sånt om mig..
det gör det faktiskt..

Fast nej, jag vet att jag inte borde gråta nu..
Jag är ju lycklig..
Jag vet bara inte om jag vill att min egen lycka ska skapa någon annans olycka..
Då vill jag nog hellre bara hänga mig..

Usch.. Nej.. nu måste jag genast sluta självömka på det här sättet..
Jag har faktiskt inte rätt till det..

//STINA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men gumman :( Nu är det så att livet kommer gå vidare för er båda. Tommy kommer att hitta sin kärlek han också. Man förändras så är det bara. Inte så lätt för mig att sätta mig in i situationen men om jag har rollspel med mig själv så fattar jag att det gör ondare i Tommy. Jag älskar dig för att du är så genom snäll och inte bara tänker på dig själv. Det är något som är unikt med dig. Men ibland kan man inte tvinga sig till nått man inte vill heller. Det blir ingen lycklig på. Så i slutändan skulle det inte ha hållt så länge ändå. Jag är glad att du är kär på nytt :) Livet är som en dokusåpa, jaa så äre...

2007-11-06 @ 15:28:54
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Jessy

:/
Du kommer att må bättre, de lovar ja dig. O att hänga dig stina, de blir värre för de i din omgivning som kommer sakna dig så otroligt mycket. Hang in there buddy

2007-11-06 @ 15:54:37
URL: http://droptheworstline.blogg.se
Postat av: Angelica.

Gummaaaaan, det fixar sig! Du har inte gjort något fel alls. Du är världens bästa männika.. Kan inte komma på någon mer genomsnäll än dig, så tänk inte så nu. Jag älskar dig!

2007-11-06 @ 19:26:38
Postat av: Stina

Tack alla ni..

2007-11-06 @ 21:34:30
URL: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0