Korv med bröd

Så sitter man här då..
I skolan, och bara väntaaaar :p
Höhö

Jag har iaf spenderat typ hela min helg tillsammans med Jocke..
Mycket mysigt :D
Jag köpte mig även två röda garnnystan på Gräs julmarknad i fredags och har försökt mig på att sticka en julklapp åt Sofie..
Det går mindre bra måste jag erkänna..
Trassel!!!

Japps..
Och igår hjälptes moder och Jocke åt att slinga mitt hår..
Det blev mindre bra det också kan jag ju meddela.. :P hihi
Det är alltid samma sak, den förbannade hårfärgen räcker inte..
Så nu ser det ungefär ut som att jag har en decimeters blond utväxt :P
Inte som planerat men..
Man får la bära mössa :P
Det är ju iaf vinter..Hihi

Mm..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0