It huuurts!!

Wohoo för mörkret!
Jag gick av bussen fyra jävla fucking hållplatser för tidigt nu ikväll..
Jag såg ju ingenting och då fick jag lite panik..
Jag trodde liksom att bussen hade åkt längre än den hade, men icke!
Så jag fick traska.. Utan vantar och med molande mensvärk..
Skatta er lyckliga, ni snoppbeklädda människor..
Var glada att ni slipper det här helvetet!
För det gör ont, det kan jag meddela!
Och  jaa.. Nu sitter jag här med en vetepåse på magen och känner mig som en riktig bitter-fitta..
Funderar på att ringa syss och be om sovplats imorgon..
Och just det..´
!! SOFIE RING MIG NÄR DU SER DETTA... Brådskande meddelande angående Abf-kurs.. They like our idea!!!
Och.. Börja svara i din telefon.. TACK!! :P

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0