Idag är det onsdag..

Efter en dryg skoldag åkte jag, Kerstin, Emma O och Anne till Burger King och fetade oss lite..
Känner mig fortfarande alldeles proppfull och vill mest bara spy..
Det är jobbigt när man blir sådär äckligt mätt..

Snart är min sista vecka här på Kronoparken över..
Usch.. ;(
Jag vill inte börja pendla igen.. Åka buss i 70 timmar varje dag..
Det är jobbigt.. Jobbigt, jobbigt JOBBIGT!!
Och liksom, jag har ju vant mig vid att bo här ..
Det här är ju min lägenhet nu..
Buhuhu.. ;(
PALLA att vänta på bussen i minusgrader 20 över 6 på morgonen..
Jag tycker synd om dig Jessy som åkt buss under hela den här kalla tiden.. Uuua!!
Jag fryser bara av att tänka på det :P


Jajja.. Nu ska jag väl diska. Buhuhu ;( Jag kommer sakna att diska..^^


//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är ju mig det är SYND om juuuee! Jag har ju vant mig med att du ska bo här nu. Jag kommer tråka ihjäl mig utan diiiig!!!! MOVE HIT!

2007-11-07 @ 21:00:26
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stina

ja.. jag ska tjata och gnälla och tjuuuta när jag kommer hem :P

2007-11-07 @ 21:32:52
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: Jessy

Mowha ja är jätte glad att du ska börja pendla igen xD Ja saknar donken tiderna (A)
men de är inte så farligt att pendla när man väl sitter på bussen :)
hur börjar du nästa vecka?

2007-11-08 @ 08:01:18
Postat av: Stina

Jaa.. Det är myyys :D
jag börjar nio tror jag. . du då? :P

2007-11-08 @ 08:11:30
URL: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0