Hihi

Som vanligt väljer jag bort skolarbetet mot bloggen och andra mer underhållande sidor på lektionerna :P
Jag ska vara klar med min uppsats till torsdan och jag har inte börjat än..
Det känns bra måste jag säga .. Höhö
Jajja.. Jag orkar inte lägga ner energi på att bry mig förtillfället..

Sitter iaf här i min underbara Winnerbäcks t-shirt som kostade mig 200 kronor och är en stor anledning till varför jag kommer behöva svälta denna vecka..
Men men :P Hihi  Den är skön i alla fall.. Och snygg :D ^^

Idag ska jag nog träffa Sofiie tror jag..
Mycket trevliigt :D
Sen måste jag göra alla dom där hushållsysslorna som jag är så dålig på..
Diska, gå ut med sopor, damsuga? vattna blommor, laga mat!
Usch :P
Det är jobbigare än det låter..

Mm :P Nu ska jag nog kanske försöka mig på att göra det jag borde..
Sluta vara så slapp :P
Eller så går jag bara in på bilddagboken en stund först :P hihi


//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Jessy

Ja kan knappt vänta tills jag får en lägenhet och får göra sånna småsysslor :D

2007-11-05 @ 09:47:12
Postat av: Stina

Fast det är dryygt :P hihi

2007-11-05 @ 10:16:47
Postat av: Sofie

DET ÄR INTE KUL! jag längtar till mina firrar ^^ haha. Ska jag komma till dig sen till da getto ellr? ÄLSKA

2007-11-05 @ 10:54:17
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Stina

Ja gör deeeeeeeeeeeeeeeeet :D Komsi

2007-11-05 @ 15:10:11
URL: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0