Fantastiska fredag

Sitter i skolan då.. Som jag gör varendaste morgon nu för tiden..
Det är bara en aning dryygt så där men...
Jopps och idag slutar vi halv tolv..
Jag kommer tidigast hem halv fem..
Det känns kul, väldigt kul..

Förövrigt köpte jag en klänning igår till ett väldans billigt pris..
Ska nog pimpa upp den lite och kanske ha den i Byn om man nu ska dit..¨
Jag känner mig faktiskt ganska sugen, men har jag pengar eller?
Svar NEJ!!

Ja å fasiken vad kallt det är då..
Jag höll på att frysa ihjäl i Molkom igår..
Eftersom man får stå och vänta där i 70 år!!!
Japps, och när jag steg av bussen hemma i Sunnemo hade jag ganska stor lust att bara skjuta mig själv i huvudet för att slippa lidandet..
Och mörkt var det också..
Mörkt och kusligt .
Jag vågade inte ens ta genvägen genom skogen, eftersom man aldrig riktigt vet vad det kan finnas för läskiga figurer där.
Så jag gick längs den lååånga bilvägen :P^^.. Utan vantar..
jajja.. Jag måste bättra på min positivitet känner jag..
Sluta klaga på allt så förbannat..
Jepp..
Det är ju helg!
Härligt!


//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0