Running with scissors..

Har just sett filmen Running with scissors..
Inget vidare måste jag säga..
Nej, inte alls..
Känns som om jag kunde, eller rättare sagt borde ha spenderat de nyss gågna två timmarna med något mkt mer givande än att se på denna film..
Men men, den har väl sin glans kanske..

Jess.. Annars har väl så gott som inget alls hänt efter hemkomsten från Sofinest..
Men det är väl så söndagar ska vara antar jag..
Trista, långtråkiga, onyttiga..
Nej fy.. jag börjar allvarligt talat fundera på om Gud skapade denna dag bara för att hämnas på mig..
Men nja.. Det är väl kanske inte så troligt trots allt..

The one and only..

//STINAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: TommyRöva

Are du having getölischt min lilla snosis :/ Imöra ska vi leeeeeeeeeeeeeeeeek :D

2007-05-06 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0