My day.. My life

Skriver fortfarande på denna förbannade uppsats.. HAT mot den..
Skiter i den nu.. Den är klar.. Säger vi..

Har iaf orienterat idag.. Mot all förmodan var det inte såå hemskt, och jag sprang inte vilse..
Heder åt miig ^^

Har sedan spenderat några timmar efter skolan i Angelicas 35 000 kronors soffa..
Kommer nog fan aldrig sluta tycka att det där är hysteriskt roligt att säga.. :P haha
Mm.. Såg iaf på vänner.. Ingen favorit.. Men det gick..
Rensade, som vanligt, Angelicas skafferi och gick, som vanligt, därifrån, fet, mätt och kissnödig..
Japp.. Det var min dag...

Men nu kommer Tommy snart oxå .. :D :D

Bäst att jag skickar iväg uppsatsen.. Maaah..

Förresten, det är ju sista dagen för omval till gymnasiet.. Lite småpanik..
Vill jag ändra nåt eller?
Typ.. Musikal??..
Benita sa att man inte behövde ha värsta Carola rösten..xD
Fast, det är klart.. det knakse finns en viss skillnad mellan att inte ha värsta Carolarösten, och att vara helt totalt tondöv med falsk hemsk röst.. Jo jag tror det..
Musikal.. Nej Tack!!.. Skulle bara skämmas alldeles för mkt ;P

Adjö för nu..

//STINAAAAA

SOFIIIIIIIIIIIE... I miss you..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Stiiiina i miss youuu tooo

2007-05-11 @ 21:02:46
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0