Mohahaha

Sitter nu här då..
Just hemkommen från skolan..
VAr nere vid Älvstranden för att skriva på sommarjobbslista, (vilket för övrigt är försent)
Och sjäääälvklart missade jag även bussen..
Men det löste sig såpass bra att jag och Olivia fick skjuts av hennes moster.. :D

Å ja.. Nu återstår det väl bara att skriva lite på den där förbannade uppsatsen..
UUUUUUAA
Hatar uppsatser..
Hatar iofs prov och andra onödiga läxor med, men ändååå, uppsatser är fan värst..
Å ja.. då kan man ju fråga sig.. Varför i helvete ska ajg gå Infokomp?
Ja det är ju ett mysterium, ett jävligt stort ett oxå,..
Kommer antagligen hoppa av innan första veckan..
MEn ja.. då har jag ju iaf försökt.. Alltid nåt ;P

Men nej.. nu blir det nog jordvärme skrivande..
Så jag har tid med Felicity och fortsättningen på G som i gemenskap sedan ;P

Kyss!
//STINAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan va duktig du var då. I morgon måste jag sätta i gång med det där. Aah

2007-05-08 @ 19:41:03
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0