Mohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sitter nu här i pyjamas och har ännu inte riktigt vaknat till..
Men planerar på att göra det nu, och sedan bege mig till mormor..
Moder ringde nyss och förtäljade mig att pappa tydligen ska va vid Lidgården och jobba ekonomi hela dagen vilket inte känns särskilt bra..
Jag ska ju ha skjuts till Tommy.. Maaah..
Fast, hela dagen, på en söndag kanske inte motsvarar ritigt lika länge som på en vardag..
Förhoppningsvis..

Har förövrigt ett enormt stort, och utbuktande myggbett mitt på huvudet efter gårdagen..
Blidde dock inget med Sunnemoparken.. Passerade parken och insåg att det nog fick bli ko vältande istället :P
Det var ju fan att vi inte hoppade in i den röda raggarbilen för skjuts till Kolsnäs bara..
Eller kanske inte ändå..
Mina chanser att någonsin få vistas ute på andra orter än Sunnemo under kvällstid hade nog minskats radikalt. då.
Sova i en buske inatt hade nog vart rätt obekvämt för den delen oxå..

Men japps.. Nu ska jag nog byta om och sedan ta invigningsrunda med min sprillans nya kärringracer till mormoder..
Mm..

Så ha en trevlig dag mina kära kära vänner..
Vi synes..

//STINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Sofie

Thii kovältning ^^ flabb

2007-05-27 @ 18:16:00
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0