mfmfdfs

Söndag..
Det ligger nåt grått och trist över den här dagen..
Nån slags allmän depression..
Som bara finns där..

Igår var det lördag.. JAg klippte gräs och somnade i soffan, gick och la mig elva..
Det är också rätt deprimerande.. Eller rätt så väldigt deprimerande..

Men jag försöker intala mig att  allt  blir bättre nästa år..
Om jag nu lyckas komma härifrån..
Borde höja betygen.. Men jag har varken ork eller lust...


Sofie och jag ska åka till Riga..
Till det turkosa rummet på Radisson Hotell,  rum 411..
Dit ska vi..

"Det här är inget liv, det är ett sorgligt substitut, ett slags tidsfördriv"



Kommentarer
Postat av: Sofie

Yes som fan att vi ska dit, vi kanske får fram lika bra låtar som Winnerbäck. Och då blir vi kända och blir rika :D

2007-05-20 @ 16:43:57
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0