Mahlalllal

Mhm..
Nästan nyhemkommen från Tommy..
Blev en lång, onödigt lång väntan på bussen idag..
Har iaf insett att man är chanslös i denna hårda kalla värld utan en laddad mobiltelefon till hands..
Usch!
Jag fyser hat mot kaffestôga för till fället.. Men enorm kärlek till Cecilias!
TACK!..
Haha.. Lite skrattretande och sepe men..
Åkte iaf efter ett antal timmars väntande, hem till Tommy, efter att äntligen lånat telefon och fått tag på honom,
där han snällt satt utanför skolan och väntade på att jag skulle bli klar med mitt prov, som jag avklarat för ungefär två och en halv timme sen men:P haha
Han måste tycka att jag är rätt ordentligt seg i huvudet om han tror att det tar typ tre timmar att göra prov för mig men ;P
Jajja

Spenderade iaf sedan det resterande av dagen hos Tommy tills moder kom och hämtade mig, eftersom Tommy är ett pervo.. Håhåhå

Ajja.. Nu ska jag iaf gåå..
Ha det så väldans trevligt kära vänner..

//STINAAAA

Kommentarer
Postat av: TommyRöva

Gnååå T_T

2007-05-29 @ 21:53:20
URL: http://blog.myspace.com/tommypi88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0